Lang weekendje Bonaire - Reisverslagen van Anouk Woordes - WaarBenJij.nu Lang weekendje Bonaire - Reisverslagen van Anouk Woordes - WaarBenJij.nu
Lang weekendje Bonaire

Tijdens mijn 5,5 maand durende verblijf op Curacao kan ik het natuurlijk niet laten om eiland te hoppen. Dit staat immers dan ook op mijn ''to do list''.
De keus ging al vrij snel uit naar het eiland Bonaire. Samen met 4 meiden uit mijn klas hadden we besloten het lange paasweekend door te gaan brengen op Bonaire...

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2016

Bonaire, here we go!
Anouk

Tja, hoe zal ik mezelf eens omschrijven.. Ik ben Anouk, een (meestal) vrolijke meid die houd van gezelligheid en dan ook het liefst er op uit gaat met haar vriendinnen, de nodige drankjes moeten hierbij dan ook zeker genuttigd worden (al ben ik GEEN alcoholist). Verder ben ik dol op shoppen, tot ergernis toe bij mijn mams en kijk ik graag films en series. Verder sport ik nog bij de sportschool waar ik met groepslessen mijn doel voor 2060 probeer te bereiken: een Fitdutchie worden --> Neeehee, just kidding! Helaas heb ik geen zeeën van tijd om me 24/7 met bovenstaande bezig te houden. Ik ben namelijk ook druk als derdejaars studente Human Resource Management (HRM) en daarnaast heb ik ook een bijbaantje bij de Nettorama als caissière. En dat was het wel zo'n beetje...

Actief sinds 15 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9282

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 14 Juli 2016

Minor IMEO op Curacao

25 Maart 2016 - 28 Maart 2016

Lang weekendje Bonaire

Landen bezocht: